Önceliğimiz müşteri memnuniyeti!
Baymak, iki yıl artarda Müşteri Memnuniyeti Ödülü’nün sahibi oldu.Baymak, Şikayetvar.com tarafından bu yıl düzenlenen A.C.E Awards’ta ısı sistemleri kategorisinde geçtiğimiz yıl olduğu gibi; irtibat hızı, şikayeti çözüm hızı, sonuçtan memnuniyet ve teşekkür oranlarındaki başarısıyla ilk sıraya yerleşti. Baymak, bu yıl ikinci kez layık görüldüğü A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards ile sadece ürünleriyle değil müşterisine verdiği önemle de “sektörün öncü markası” olduğunu kanıtlıyor. sikayetvar.com’un 4 yüz bin şikayetçi müşterinin katılımıyla gerçekleştirdiği anketlerin sonucunda oluşturulan “Müşteri Deneyim Endeksi” baz alınarak hazırlanan sıralamalar sonucunda, Baymak bu yıl da; geçtiğimiz yıl olduğu gibi, kategorisinin en başarılı markası oldu.
Şikayet yönetimi ve yönetim sonrası müşteri algısının ölçümlendiği Müşteri deneyim endeksinde Isı Sistemleri kategorisinde ilk sıraya yerleşen Baymak, sadece satış sürecinde değil satış sonrasında da müşterilerine verdiği değeri göstermiş oldu.
Ender Çolak: “Önceliğimiz müşteri memnuniyeti”
Baymak Ceo’su Ender Çolak Baymak’ın son dönemde üretimden yönetime her noktaya uzanan bir yenileme ve yatırım sürecine girdiğini belirterek “Bu sürecin en büyük göstergelerinden birisi satış sonrası hizmetlerde yaşandı. Baymak, hiç olmadığı kadar müşteri odaklı bir şirket haline geldi. Artık çağımızda, tüketiciye çok kaliteli ürün sunmak kendi başına yeterli değil. Bu nedenle üretimde yaptığımız modernizasyonun yanı sıra hizmet anlayışımızı da hiç olmadığı kadar müşteri odaklı bir yapıda yeniledik.” dedi. Çolak, sözlerine şöyle devam etti “2016 yılında tarafsız araştırma kurumu GfK tarafından yapılan pazar ve marka araştırmasına katılan tüketiciler “kombi denince aklınıza hangi marka geliyor” sorusuna yardımsız olarak Baymak cevabını verdiğini gördük. Bu sonuç da tıpkı aldığımız A.C.E Awards gibi son dönemde tüm Baymak ailesinin katkılarıyla değerlenen markamızın önemli bir başarı göstergesi oldu”.