EK GARANTİLER

EK GARANTİLER

Tüketicilerimiz ek garanti paketi sözleşmeleri ile kullanmakta oldukları konvansiyonel ve yoğuşmalı kombilerinin standart/yasal garanti süresini belli bir ücret karşılığında uzatabilirler. Ek Garanti Paketi Sözleşmeleri ile cihazın yedek parça, işçilik ve yol ücreti kullanıcıdan/tüketiciden talep edilmemektedir.

Ayrıca, tüketicilerimiz Ek Garanti Paketi Sözleşmeleri ile her yıl 1 kez olmak üzere yerinde ücretsiz periyodik bakım hakkı kazanırlar. Ek Garanti Paketi Sözleşmesi veya Sertifikası yaptırmak isteyen tüketicilerimizin 444 0 235 müşteri hizmetleri hattımız veya ilgili bölge servisimiz ile irtibata geçmesini rica ederiz.

GARANTİ KAPSAMI HARİCİNDE OLAN GENEL HUSUSLAR

Baymak A.Ş. teknik özellikleri ve nitelikleri belirtilmiş olan ürününüze üretim kaynaklı hatalar nedeni ile meydana gelebilecek arızalara karşı aşağıda belirtilen koşullar dahilinde Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü tarafından onaylanan standart garanti süresi kapsamında hizmet verecektir. Baymak A.Ş. tarafından verilen standart ürün garantisi, cihazın normal kullanım şartlarında kullanılmamasından doğacak arızaları kapsamayacak olup, aşağıda belirtilen koşullar dahilinde meydana gelen ve/veya gelebilecek olan arızalar, sorunlar ve hasarlar garanti kapsamı dışında kalacaktır.

  • Ürünün Montaj ve Kullanım Kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılması, kullanım hataları ve cihazın standart kullanım şartları/amaçları haricinde kullanılması halinde ürün garanti kapsamı dışında kalacaktır.
  • Ürünün ilk çalıştırma işleminin Yetkili Servis tarafından yapılmaması, Yetkili Servis Teknisyenleri harici yetkisiz 3.şahıslar (özel servis) tarafından cihaza müdahale edilmesi veya tüketici tarafından cihazın servis ayarlarına müdahale edilmesi nedeniyle oluşan arızalar ve sorunlar garanti kapsamı dışındadır. Termosifon, Pompa, Ani Su Isıtıcısı, Radyatör ve Aspiratör ürün gruplarında ilk çalıştırma işlemi yapılmamaktadır.
  • Garanti Belgesi, ek garanti belgesi ve Yetkili Servis Fişi üzerinde tüketici tarafından tahribat/değişiklik yapılması ve/veya ürün üzerinde bulunan orijinal seri numarasının silinmesi/tahrip edilmesi durumunda ürün garanti kapsamı dışında kalacaktır.
  • Ürünün müşteriye tesliminden sonra, nakliye/taşıma sırasında oluşabilecek hasarlar garanti kapsamı dışındadır.
  • Tüketici tarafından yapılan yanlış depolama ve ortam koşulları nedeniyle cihazda meydana gelen hasarlar ve arızalar garanti kapsamı dışındadır.
  • Doğal afetler, üründen kaynaklanmayan harici/fiziki dış etkenler, mevsimsel hava şartları ve çevresel etkenler (deprem, yangın, sel, su basması, şiddetli rüzgar, yıldırım düşmesi, kireç, tesisatın aşırı kireçli/çamurlu/pis olması, nem, rutubet, toz, nakliye, taşıma, ürünün dona maruz kalması, baca bağlantılarının donması, bacadan yağmur suyu girmesi, susuz çalışma vb ) nedeniyle oluşan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
  • Yoğuşma suyu drenaj hattı ve/veya bağlantılarının donması, tıkanması, kirlenmesi, bağlantılarının çıkması/kopması ve harici/fiziki dış etkenler nedeni ile hasar görmesi sonucu oluşacak arızalar ve problemler garanti kapsamı dışında kalacaktır.
  • Ürünün standart ve sorunsuz çalışma koşullarının sağlanması için gerekli /zorunlu olan Montaj ve Kullanım Kılavuzunda belirtilen teknik özelliklerin (su basıncı, voltaj değeri, gaz besleme basıncı, sigorta değeri, topraklama, yakıt cinsi, yakıt kalitesi v.b. ) uygun olmaması, sabit olmaması ve/veya değişken olması halinde, cihazda meydana gelebilecek arızalar ve sorunlar garanti kapsamı dışında kalacaktır.
  • Elektrik-Gaz-Su kesintisi ve üründen kaynaklanmayan kaçaklar garanti kapsamı dışındadır.
  • Elektrik-Gaz-Su tesisatı ve/veya tesisat ekipmanları, tesisat kaçakları, tesisat bağlantıları, baca bağlantıları nedeniyle meydana gelebilecek arızalar garanti kapsamı dışındadır.

GENEL BİLGİ VE UYARILAR

Cihazınızı kullandığınız süre içerisinde aşağıda belirttiğimiz konulara dikkat etmenizi rica ederiz.

  • Cihazınızın garanti kapsamına girmesi için garanti belgesini mutlaka satın almış olduğunuz bayiye kaşelettiriniz.
  • Kullanım ömrü süresince, ürünün tamir süresi en fazla 20 iş günüdür.
  • 90 gün içerisinde teslim alınmayan ürünlerden firmamız sorumlu değildir.
  • Ürünün bulunduğu yerde Yetkili Servis olmaması halinde, en yakın yerdeki Yetkili Servis tarafından hizmet verilecektir.En yakın yerdeki Yetkili Servis tarafından hizmet verilmesinin mümkün olmaması durumunda; malın firma merkezine ya da diğer bir Yetkili Servise ulaştırılması ve geri gönderilmesi ile ilgili olarak nakliye, posta, kargo vb. herhangi bir ulaşım gideri talep edilmeyecektir.
  • Yetkili Servis tarafından verilen montaj, bakım ve onarım hizmeti ile ilgili olarak 1 yıl içerisinde aynı arızanın tekrarı halinde herhangi bir servis ücreti alınmayacaktır.
  • Kullanım ömrü süresince; garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın Yetkili Servise bildirimi, garanti süresi dışında ise malın teslim tarihinden itibaren 20 iş gününü geçemez.
  • Ürününüzü kullanmadan önce Montaj ve Kullanım Kılavuzunu mutlaka okuyunuz.
  • Ürüne ait garanti belgesinin, faturanın, ek garanti belgesinin ve/veya ilk çalıştırma/montaj işlemine ait Yetkili Servis Fişinin Yetkili Servise ibraz edilmesi zorunludur. Aksi halde yapılacak işlem ücretli olacaktır.
  • Ürünle ilgili olarak yapılacak bakım-onarım ve tamirat işlemlerinin yeri (ürünün kullanıldığı mahal yada Yetkili Servis atölyesi) ve işlem şekli Yetkili Servis tarafından belirlenir.
  • Ürünün montaj/tesis edildiği mahalden sökülmesi ve yeni bir adrese monte edilmesi ile ilgili olarak yapılacak olan işlemler (nakliye, demontaj, montaj,kurulum,tesisat,kullanım izahı..v.b.) ücretli olarak yapılacaktır.
  • Yetkili Servis tarafından ücretli olarak değiştirilen orijinal yedek parçalar, fatura ve/veya Yetkili Servis fişi ibraz edilmek şartıyla 1 yıl yedek parça garantisi altındadır.
  • Garanti kapsamı dışında ücretli olarak yapılan yedek parça değişimlerinde, Yetkili Servisten orijinal yedek parçayı göstermesini ve değiştirilen arızalı yedek parçanın tarafınıza iade edilmesini talep ediniz.
  • Yetkili Servis Fişini, Yetkili Servis tarafından yapılan işlem hakkında detaylı bilgi alındıktan sonra imzalayınız. Yetkili Servis Fişini saklayınız ve gerektiğinde Yetkili Servisinize ibraz ediniz.
  • Yetkili Servis Fişi, Baymak A.Ş. ile Yetkili Servislik Sözleşmesi olmayan firmalar/şahıslar tarafından kullanılamaz.
  • Cihazınıza müdahale eden Teknik Servis Personelinden mutlaka Yetkili Servis Kimlik kartını ibraz etmesini isteyiniz.
  • Cihazınızın yedek parça ve kullanım ömrünü uzatmak, enerji tasarrufu sağlamak ve uzun yıllar ilk günkü kalitesi ile kullanabilmek için cihazınızın yıllık bakımlarını ve kontrollerini en az 1 kez Yetkili Servisinize yaptırmanızı tavsiye ederiz.
  • Cihazınızın bakım, onarım ve arıza işlemlerini mutlaka Yetkili Servisinize yaptırınız. Baymak Yetkili Servis harici, yetkisiz 3.şahıslar ve özel servis firmaları ile kesinlikle iletişime geçmeyiniz. Güncel Yetkili Servis bilgilerine web sayfamızın servisler bölümünden ulaşabilirsiniz.
  • Ürününüzün çalışma fonksiyonlarını destekleyen, ekstra güvenlik donanımı/konfor sağlayan ve ürünlerin/tesisatın bakım işlemleri için firmamız tarafından tavsiye edilen ürünler ve aksesuarlar Yetkili Servislerimiz tarafından siz tüketicilerimize sunulmaktadır. Detaylı bilgi almak için Yetkili Servisimiz ile iletişime geçiniz.
  • Ürününüzün sisteminde olağandışı bir durum hissetmeniz halinde mutlaka bölge yetkili servisinize müracaat ediniz.
  • Kullanmakta olduğunuz ürünün standart garanti süresini belli bir ücret karşılığında uzatabilirsiniz. Ek garanti paketlerimiz hakkında detaylı bilgi almak ve cihazınızın garanti süresini uzatmak için 444 0 235 müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmeniz yeterli olacaktır. (Konvansiyonel Kombi ve Yoğuşmalı Kombi ürün gruplarında geçerlidir.)

DESTEK HATTI

sticky-logo