TÜKETİCİ BİLGİLENDİRME

Baymak Uyarıyor!

İklimlendirme sektöründe köklü bir geçmişe sahip olan Baymak, koruduğu değerler ile satış sonrasındaki süreçlerde tüketicilerine ömür boyu destek sözü vermektedir. Gerek tecrübesi gerekse kalitesi ile Baymak, yetkisiz (özel) servislere karşı değerli tüketicilerini korumak istemektedir. Bu nedenle de yetkili olmayan kişi ve kurumların tercih edilmemesini önermektedir.

Zorunlu kılınan Mesleki Yeterlilik Belgesi ve Yetkili Servis Belgesi’nin ibraz edilmesi gerekmektedir. Her zaman daha iyisi için çalışan Baymak, tüketicilerinin en doğru ve en güvenilir şekilde hizmet alabilmesi için zorunlu olan belgelerin takibi ve kontrolünü aksatmadan yapmaktadır. Baymak’ın kendi kontrollerinin yanında değerli tüketicilerinin dikkatli olmalarını önerdiği bazı hususlar mevcuttur. Bunlar;

  • Yetkili servis kimlik kartı,
  • Yetkili servis belgesi,
  • Kurumsal kıyafet,
  • Araç,
  • Baymak yetkili servislerinde gerekli tüm belgelerin yanı sıra servis aracının üzerinde, servis personelinin kıyafetinde ve tutanak fişlerinde yetkili servis ibaresinin yer almasıdır.

Yetkisiz (özel) servislerle irtibata geçilmesi durumunda aşağıdaki risklerle karşı karşıya kalabilirsiniz:

  • Orijinal olmayan yedek parça kullanımı,
  • İlgili ve gerekli eğitimleri almamış yetkisiz personelin cihaza yanlış müdahale etmesi,
  • Cihazdaki orijinal parçaların, ikinci el ve orijinal olmayan parçalarla değişimi,
  • Arıza tekrarı durumunda muhatap bulunamaması.

Bu ve benzeri durumlarla karşılaşmamak ve cihazınızın uzun ömürlü olmasını sağlamak için tüm servis taleplerinizi SERVİS TALEBİ bölümünden yapabilir ya da 7 gün 24 saat boyunca 444 0 235 numaralı çağrı merkezimize ulaşabilirsiniz.

Garanti Bilgisi ve Uyarılar;

Baymak cihazınızı kullandığınız süre içerisinde aşağıda belirttiğimiz konulara dikkat etmenizi rica ederiz.

  • Cihazınızın garanti kapsamına girmesi için garanti belgesini mutlaka satın almış olduğunuz bayiye kaşelettiriniz.
  • Kullanım ömrü süresince, ürünün tamir süresi en fazla 20 iş günüdür.
  • 90 gün içerisinde teslim alınmayan ürünlerden firmamız sorumlu değildir.
  • Kullanım ömrü süresince; garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın Yetkili Servise bildirimi, garanti süresi dışında ise malın teslim tarihinden itibaren 20 iş gününü geçemez.
  • Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

Daha fazla bilgi için ek garantiler sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Güvenlik Tedbirleri;

Günlük hayatımızı kolaylaştıran fakat ihmal edilmesi halinde hayati tehlike yaratabilecek doğal gaz kaçağı ihtimaline karşı aşağıda belirttiğimiz konuların yapılmasını önemle rica ederiz.

  • Olası bir gaz sızıntısı hissedildiğinde ilk olarak 187 numaralı telefon aranıp, gaz kaçağı haber verilmeli,
  • Gaz sızıntısı hissedilen alanlarda gaz vanası hemen kapatılmalı,
  • Gaza mazur kalan alanda bütün kapı ve pencereler açılmalı, ortam havalandırılmalı,
  • Gaz kokusu bulunan ortamda kibrit veya çakmak kullanılmamalı,
  • Gaz kokusunun tamamen temizlendiğinden emin olmadan elektrik düğmelerine ve hatta hiçbir elektrik içeren eşyaya dokunulmamalıdır.

Baymak Makina San ve Tic. A.Ş.
Satış Sonrası Hizmetler Müdürlüğü

DESTEK HATTI

sticky-logo